patriciar

Så många myter

Publicerad 2013-10-22 09:10:46 i Allmänt

Nu på morgonen efter plugg har jag suttit och läst olika tidningar som predikar om HUR du ska träna. Mest underhållande var när man skulle träna efter hur din kropp såg ut, dvs äppelformad etc. Visst, jättesmart tänkt men att utesluta vissa muskelgrupper för att man har en viss form är bara dumt. Nu har jag hittat en bra sida för som passar alla oavsett vilken form du är i, vad du vill uppnå. HÄR hittar ni hemsidan, riktigt bra! För visst är det så att ibland måste man få både motivation och information om vad som kan och bör göras när man tränar på ett visst sätt. 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: M.L

Publicerad 2013-10-22 09:45:16

Fått lite insperation till dagens tränin nu? Vad blir det idag?

Svar: Japp! Blev axlar och triceps! Dudå, tränar du?
patriciar.blogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-10-22 23:33:27

Ja jag tränar lite. Kul att följa din blogg, vet inte vad det är men gillar den. Körde axlar och lite cardio idag. Så nu sover man gott inatt..

Svar: Åh vad glad jag blir! Tack. Härligt! Axlar är sjukt jobbigt, musklerna ger med sugas snabbt! :)
patriciar.blogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-10-23 07:58:12

Vad tänkte du köra idag då? Själv ska jag i första hand köra bröst, sen om tiden/ orken finns blif det lite rygg också.

Svar: Idag tänker jag köra stenhårt på ben (favorit). Gött, tips på övningar? Själv är bröst något jag aldrig kör. Kanske Max två gånger i månaden i brist på kunskap..
patriciar.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela