patriciar

Olika mål

Publicerad 2014-01-04 13:21:37 i Allmänt

Idag tog jag saken i egna händer. Har läge velat gå till en dietist och få hjälp med tankarna kring mat. Men igår fick jag så många uppenbarelser kring mitt liv och min hobby så fantasin började flöda. Jag kommer räkna kalorier - då jag har legat ALLDELES för lågt, säkert 400-500/dag vilket är största anledningen jag inte bygger de muskler jag vill. Jag har lagt mig 200 extra/dag för att se men är rätt säker att jag måste öka det ytterligare. 

Det spelar liksom ingen roll varför man tränar så länge man själv trivs med det och tränar efter sina egna förutsättningar. Man måste hitta sitt eget och hålla fast vid det! Jag älskar vikter och uthållning medan DU kanske älskar att springa och yoga? Det handlar inte längre om att bli smal utan stark inombords, trivas och älska sig själv. Jag vill känna mig lika stark utanpå som träningen har stärkt mig därinne. 

Varför tränar DU? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela