patriciar

Free run

Publicerad 2014-01-12 20:37:00 i Allmänt

Sitter och spanar in nya skor, behöver till mitt vik samt nya till gymmet. Hittade SÅ jävla snygga men såklart inte i min storlek (på denna hemsida finns det några sorter). Så hittar ni dessa (de lila) kan ni inte kommentera detta inlägg då? Är så kär i Nike Free run 5.0! Jättenöjd. Däremot kommer jag välja något stadigare till sommaren när min löpningsperiod brukar dra igång. Dessa var inte snälla mot mina vader eller fotleder, men älskar att gymma i dom. 
 
 

Kommentarer

Postat av: M.L

Publicerad 2014-01-13 07:02:41

Har du kollat på sportsdirect.com bra priser på sportkläder/ skor

Svar: Tack! Men de fanns tyvärr ej där, bra sida dock!
patriciar.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela