patriciar

SÅ IRRITERAD

Publicerad 2013-10-28 07:52:33 i Allmänt

Jag är världens lyckligaste att jag har fått äran att medverka i Bharats bröllop, i INDIEN! Bröllopet är i tre dagar, hehe, och jag kunde inte vara gladare för möjligheten. Såklart att jag vill åka! Därför letade jag såklart efter mitt pass för att kunna skaffa visum (man måste göra det personligen i Stockholm med sitt pass) och tror ni på allvar att jag hittar det? NEJ? Hur kan det vara möjligt?! Jag har gjort 3 nya pass på 2 år. Är så vansinnig på mig själv så skulle kunna ge mig en rak höger, skämtosido men blir faktsikt ledsen för detta kan göra att vi missar bröllopet pga väntetid på pass 5 dagar, väntetid på visum 5 dagar.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela