patriciar

Cardio

Publicerad 2013-11-02 23:16:58 i Allmänt

Idag blev det två pass! Först ben sedan lite armar på kvällskvisten. Skönt! Måste fila in lite tid där eftersom jag åker på bröllopet om två veckor. Hinner jag och hittar gym vore det grymt, annars får det bli övningar på rummet. Funkar det med såklart (INGA ursäkter) 

Imorgon förmiddag blir det lite cardio. Eller eftermiddag, inte riktigt bestämt mig än (läs: beroende på vilken träningsvärk jag har) 


Juste! Den 24 oktober firade jag 4 år som rökfri :-) 

Kommentarer

Postat av: M.L

Publicerad 2013-11-03 11:00:40

Suveränt, skönt att inte vara slav under nikotinet? Hur är det med träningsvärken? Jobbigt med strömavbrott..

Postat av: M.L

Publicerad 2013-11-05 08:56:18

Fan va duktigt. Håll i det för resten av ditt liv nu!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela