patriciar

ÄNTLIGEN tillbaka

Publicerad 2013-11-29 08:47:44 i Allmänt

Idag vaknade jag upp med världens lyckorus. Längtar till julen (brukar inte göra det), längtar efter att få julpynta (har aldrig någonsin hänt) och jag har satsat stenhårt på plugg och jobb denna vecka. Men det bästa... JAG ÄR FRISK! I varje fall till 92%. Fortfarande lite snorig men det skadar inte så alldeles strax ska jag bege mig till gymmet. Det är verkligen löjligt vad jag har längtat. Har till och med känt lite svartsjuka gentemot alla andra som har lagt upp bilder därifrån, hehe. 
 
Hur som helst, i helgen så står dejtkväll, pynt och studier på schema. Behöver jag nämna träning? :-) 
 
Hoppas ni mår bra!! 
 
Här är en bild från förra julafton, min älskade morfar. Den absoluta bästa julklappen är att han firar dagen med oss! Jag och min familj hade aldrig varit här vi står idag, om inte han hade funnits i våra liv. Motti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela