patriciar

BLOPPIS

Publicerad 2013-06-24 19:33:00 i Allmänt

Äntligen har jag tagit tag i att rensa garderoben på sådant jag aldrig använt till max tre-fyra gånger. 
Så kommentera eller skriv till mig mejl om ni är intresserade, eller vill se fler bilder! [email protected] =)
Grejerna finns i Norberg! 
 
Oj, bilderna blev lite små..
 
 
Byxor med dragkedja på baksidn från Vero moda i stl S/M, för små för mig! 
100 kr eller bud sålt!!! 
 
 
 
Skjorta från Rut m.fl i stl XS, den är använd så 20 kr. 
 
 
Tröja från Vero moda i stl XS! Använd 1 gång. 50 kr
 
 
Tröja från Vero moda, kortare modell i stl S endast testad. Ett snöre har blivit "krokad" för min katt hade in klon.. 80 kr
 
 
Klänning från Gina tricot i stl 38. Använd 1 gång! 50 kr SÅLD!!
 
 
Pennkjol från H&M i stl 36. Använd max 4 gånger! 50 kr SÅLD!!!
 
 
Tröja från H&M i stl S, lite kortare modell. 50 kr SÅLD!!
 
 
Transparent linne från Vero moda i stl S. Använd 2 gånger! 50 kr SÅLD!!
 
 
Shorts från H&M (mörka är avklippta jeans) Dom vita i stl 36 och mörka stl 25 i midjan, aningen små. 20 kr/st eller 30 för båda SÅLT!!!
 
 
Linne från Bikbok i stl S! Endast testad. 50 kr SÅLD!!!
 
 
Jacka från Gina i stl S! Använd och knapparna är lite "lösa" i knäppningen. 40 kr 
 
 
 
Jättefin klänning från Bikbok i stl S! och endast använd 1 gång i fyra timmar. 150 kr SÅLD!!
 
 
Kavaj från H&M i stl 34, men är mer som en 36! 50 kr SÅLD!!!
 
 
Oversize skjorta från Bikbok i stl XS (för stor för mig!!) aldrig använd! 100 kr
 
 
Klänning från H&M i stl 36! 50 kr SÅLD!!!
 
 
Cardigan från Gina i stl M! 50 kr
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela