patriciar

Tio saker du inte visste om mig

Publicerad 2013-12-05 16:30:26 i Allmänt

* är miljötönt 
* gråter för det mesta, mest för att jag känner mig hjälplös gentemot andra
* jag har fyra syskon 
* jag har två katter 
* jag älskar att resa 
* jag har fotfobi och har haft det så länge jag kan minnas. 
* jag har reumatism och det har jag också haft så länge jag kan minnas 
* jag har 19 kusiner eller dylikt hehe 
* jag vill gå upp i vikt 
* jag äger inga jeans, värsta som finns. Använder mig av höga i midjan jeggings 

Får jag veta tio saker om er?! 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2013-12-05 20:01:28

Skulle i stort sätt kunna copy/paste ditt inlägg med tio saker om mig! Jag har dock inga katter, men har under min uppväxt haft typ 15 marsvin allt som allt!

Svar: Haha 15?? Ja du Emma vi är rätt lika!! :)
patriciar.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela