patriciar

Nakna sanningen

Publicerad 2013-12-22 09:06:32 i Allmänt

Jag är en jävel på att träna och motivera mig själv med träningen, nya utmaningar och nya träningspass. Men med handen på hjärtat så fungerar inte min kost speciellt bra. Jag äter alldeles för lite och för dåligt. Frukost och lunch fungerar då det är enkla mål, men middag. Nu när min sambo arbetar eftermiddagar är jag själv hela kvällarna, vilket resulterar i middagar som, pepparkaksdeg, mackor eller ingenting. Jag har trillat dit i mitt sockerberoende igen. Kan inte komma på en dag den senaste månaden jag varit utan socker (Godis, kakor, bullar, dricka)?
 
Mitt mål är INTE att gå på en diet eller gå ned i vikt, inte sluta äta godis utan ha en varierad, proteinrik, vitaminrik mat som hjälper mig att nå till mina mål. Men sanningen är då att pepparkaksdegen inte kommer ta mig dit..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela