patriciar

Träningsresa

Publicerad 2013-08-31 21:02:00 i Allmänt

Vågar jag? Varför? För vem? FÖR MIG! Sjukt vad man blir blind.. Gjorde ett utkast för en månad sedan då sista efter-bilden togs. Men nu jävlar! VAD har jag att skämmas över? Mitt välmående och många mål nådda? Tss, överlista jante!
 
 
Början av feb. Uppsvälld, magfett och allmänt dåligt skick. Matvanorna, hade inga. Godis? Jämt? Jisses.. Aldrig varit liksom "åh min kropp, hatar den* men här kände jag mig som en påse skit. Mycket pga maten som sagt. 
 
 
Denna är från slutet av februari. Alltså några veckor efter jag började! Man kan redan se stor skillnad, inte lika uppblåst och förmodligen en del vatten som försvann. Mådde pyton efter att bytt matvanor. Kolla armarna!
 
 
Slutet av mars! Här började jag att TA I! Lyfta tyngre, intensivare pass. Tyvärr åkte jag på en rejäl sträckning som höll mig tillbaka i flera veckor.. 
 
Slutet av april! Det börjar ta sig.. 
 
 
Slutet av maj! Här kände jag mig verkligen så STOLT! Det syntes på magen, rumpan, armar allt, vad jag har kämpat för att komma dit. Heja! 
 
 
 
De två sista bilderna är från i början av augusti. Snart en månad sedan! Ärligt, trodde jag aldrig skulle komma hit och då har min resa knappt börjat! Matvanorna sitter, cardion (som under sommaren varit otroligt prioriterad) och styrkan. 
 
 
Och bild på rumpan som blivit en förändring också! Mer muskler och struktur. 
 
TILL SIST! Före och efter, ca 6 månaders hårt arbete och försök till disiplin. Resan är bara en början, nu har jag resten av livet att fokusera på. 
 
 
Kom ihåg att är DU stolt över vad du har gjort? Visa det! Du är värd det. 

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2013-09-02 21:39:44

Fy fan va bra jobbat Patricia!! Inspirerande :D

Svar: Ååh tack Lisa! Vad glad jag blir! :*
patriciar.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela