patriciar

Ortopedi och Lean

Publicerad 2013-08-27 14:00:39 i Allmänt

Besöket hos ortopeden gick bra! Fick nya ilägg till skorna och även tips för att nyttja det bästa av dom. Skönt att ha det gjort, men ack så dyrt det blir.. 
 
Idag fick jag även tillgång till mina kursplaner, scheman och information om utbildningsplattformen. Kul! Jag kommer att börja så fort jag får ett svar från min lärare. Då är det en kurs på tre veckor som innehåller mycket introduktion för oss som aldrig läst på distans förut. Tänkte skippa det men det är bra att köra igång på riktigt direkt. 
 
Fick en fråga igår om vad jag blir när jag blir klar, här har du ett svar: 
 
"Studenten skall efter genomgången utbildning kunna arbeta som kvalitets- och Lean ledare, med huvudsaklig uppgift att självständigt och tillsammans med andra identifiera, planera, implementera, och följa upp resultatet av ett genomfört förbättringsarbete. Studenten skall kunna hantera olika typer av produktionssystem både inom traditionell verkstadsproduktion och inom tjänsteproduktion som sjukvård, varuproduktion eller försäljning."
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela