patriciar

mål 2013

Publicerad 2013-08-11 16:07:23 i Allmänt

Detta la jag upp 30 december 2012.
 
 
 
1: Söka utbildning, DONE and DONE börjar 2 september
2: Interiör, hitta nya sätt att inreda och skapa här hemma. DONE, gjort om/inrett vardagsrummet. Vi är så nöjda!
3: Bli starkare fysiskt och börja träna på allvar. DONE. Äntligen är det en rutin, skulle aldrig kunna tänka mig en vardag utan träning igen. Förlorat 4 kg, byggt muskler (hoppas att jag går upp lite mer) och även fått (snart riktigt) den kropp jag vill ha, Stark! 
4: Spara pengar, DONE! Allvarligt, med tanke på att jag tjänar så pass "lite" jämfört med andra, så har jag blivit grym på att spara pengar. Fått upp ett sparkonto och ett reskonto. Stolt!
5: Ta hand om mitt utseende. När man jobbar som jag gör så är det ingen idé att börja fixa sig på morgonen, Men jag gör/gjorde naglar, tänkte ut outfits, börja fixa frippor osv. Asbra. 
6: Rensa bort onödiga förhållanden. DONE! Jag tar mig själv i första hand och börjar säga ifrån, på allvar. 
7: Resor. EJ DONE! Tyvärr så ställde vi in vår Turkietresa, blev inget av det. Jag skulle börja plugga och kunde inte ta ledigt från jobbet. Vi satsar stenhårt till februari istället. 
 
Jag har så många i min närhet som är rädda för livet, stressade, gått in i väggen, hinner inte. Det har mig verkligen fått att tänka efter. VAD gör jag och för VEM gör jag det? Är det inte för min skull och för att jag tycker det är kul, trivs med det, sluta med det. Det är DITT liv, det är DU som ska leva med det. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: lina

Publicerad 2013-08-11 19:46:38

209 kr varannan vecka :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela